زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 11:01 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 160
نویسنده پیام
adminofanjoman آفلاین



ارسال‌ها : 99
عضویت: 13 /8 /1391
تشکر شده : 15
اس ام اس استقلالى
خون تا ابد سرخ خواهد ماند ، البته درون رگهای آبی !
استقلال قهرمان استقلاله قهرمانه / تیمی که حریف نداره شب تاره لنگ پاره / تیمی که چاره نداره !
قسم به هر چی مرده / پرسپولیسی نامرده قسم به هر چی تیمه / پرسپولیسی یتیمه قسم به هر چی عشقه / تیم ابی با عشقه

آبی یعنی غرق در خوشحالیم / عشق می ورزم که استقلالیم آسمان گفتا ز قرمز خالیم / گرسرم را از تنم سازی جدا / باز می گویم که استقلالیم این اس اسه منه / دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد/ دوسش دارم خیلی زیاد پرسپولیس گل میخوره میگهزمین صابونیه ، زمینو پاک میکنن میگه هوا بارونیه آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام پرسپولیس گل میخوره میگهزمین صابونیه ، زمینو پاک میکنن میگه هوا بارونیه تا دنیا دنیا دنیاس آبی مال ماست ما قهرمانیم جام تو دست ماست

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟ پیشگو یه کمبه دستش و گوی جادوییش نگاه میکنه ، می گه والا من بیشتر از صد سال نمی تونم پیشگویی کنم! این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند ! شما چطور!!؟

شنبه 13 آبان 1391 - 19:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | اس ام اس استقلالى | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS